Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnastas, Jeane W.; und weitere
TitelGuidance Services for Children and a Right to Education Law: Results of a Longitudinal Study.
QuelleIn: Personnel and Guidance Journal, 61 (1983) 10, S.615-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Problems; Delivery Systems; Disability Identification; Elementary School Students; Emotional Disturbances; Emotional Problems; Guidance Programs; Individual Differences; Longitudinal Studies; Primary Education
AbstractExamines guidance services for young children with emotional and behavioral problems in school. A longitudinal study followed the children (N=527) from preschool screening through grade three, and found that over one quarter of the children had used guidance services. Differences emerged between children with transitory and persistent problems. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: